My baby rocks :-)

Jeg er ofte innom bloggen «Familieliv i Praksis«, og tidligere i år så kom jeg over ett innlegg hvor hun hadde handlet tøy på nett. Sorry Hild Frøya, men jeg måtte bare herme 🙂

Det har seg jo sånn at det er jeg som har fått mest oppmerksomhet i denne svangerskapstiden. Det er kanskje naturlig siden det er min mage som vokser, og jeg som bokstavelig talt kjenner det på kroppen. Men jeg syns jo mannen også fortjener litt oppmerksomhet i disse tider. Sånn at han også føler seg litt verdsatt.
Aller først satte jeg meg ned og forhåndsbestillte Complete Star-Wars Saga collection på Blue-Ray. Mannen er jo gal etter den sagaen, og jeg visste at det ville falle i smak. Han har forøvrig fyllt senga til den kommende frøkna med Star-Wars bamser i alle former og farger. Fast bestemt på å overføre dette til babyen. Hehe…

Men så var det dette med babyen og pappaen da. Joda, det er ganske naturlig at det blir mye rosa når det er en liten pike som skal ankomme verden. Og kanskje er det litt irriterende for pappaen som plutselig befinner seg i en rosa verden, som tilsynelatende aldri tar slutt.
I tillegg så har det seg jo sånn at både jeg og samboeren danser. Vel, vi gjorde iallefall før. Han er instruktør i swing, og jeg i Line-Dance. I tillegg er han en sånn gammel leikaring-gutt, mens jeg har rasket med meg litt tango og salsa, i tillegg til sving og Line-Dance.
Gubben er en racer i Rocka-billy, sverger til veeeldig rask sving musikk og digger Johnny Cash. Så da jeg kom meg ut av den lille rosa skyen jeg bor i for tiden, fikk jeg søkt på ett eller annet og plutselig så dukket My Baby Rocks opp. Den kuleste nettbutikken jeg har sett på lenge. Massevis av klær til store og små (mest små), med band logoer osv. Jeg fant rett sjanger og der dukket det opp, masse bodyer og diverse med Johnny Cash logo på. Happy 🙂

Forrige dagen ramlet altså dette ned i postkassen:

Pappaen ble jo superfonøyd. Endelig noe annet å kle på babyen enn rosa-sukkerspinn-helvete 😀
Jeg er i grunnen ganske så fornøyd selv jeg, men dette skal få være far-datter klær. Prøvde å finne matchende til pappaen, men det fant jeg altså ikke.

Så gjenstår det å se da om lille baby arver fars sans for musikk og film 😉

4 thoughts on “My baby rocks :-)

  1. hehe.. utrolig stilige klær der. Også rask levering. Ble skikkelig overraske over hvor raskt pakka kom. Kommer nok til å kjøpe litt mer derfra når han vokser til. den lille prinsen vår.

  2. Det er så kult med slike klær 🙂 Jeg får så lyst å kjøpe sånne i gaver til folk, men er ofte usikker på om de vil bruke det på den lille søte babyen sin så da lar jeg vær..! Men jeg liker det altså 😉

    • Hehe… nevøen vår fikk sånn body i gave på navnefesten. Sammen med noe annet da. Han har en far som er helt i den verden der, og en mor som ikke ville si noe på det, så da var det greit.
      Visst at gutten kom til å få så mye annet typisk navnefest/dåpsgave-ting at jeg tenkte det var greit å gjøre noe anderledes 🙂

Legg igjen en kommentar

