A happy memory…

Siden jeg nå sitter her og ikke har bedre ting å gjøre på (permisjonen har begynt), så hiver jeg mer over alt jeg finner av artige ting på nett. Har tidligere sett at Hild Frøya har lagt ut foto-tema, og det hadde hun jammen meg i dag også. Siden hun inviterer til å delta, tenkte jeg at hvorfor ikke 🙂

Dagens tema: A Happy Memory

Her er mitt bidrag:

Nå er vel poenget at man skal ta bildet selv, og ikke at det skal være av en selv, men greia er at dette er en veldig lykkelig minne for min del. Siste dagen med valgkamp i 2011. Vi møtte bare hyggelige mennesker, alle smilte og vi hadde en god tone med de andre partiene som var på stand. I tillegg så kan dere jo se at jeg er i lykkelige omstendigheter, selv om magen nesten er skjult.
Jeg kan vel si at dette var en av de lykkeligste dagene i mitt så langt 31 årige liv. Det er de små tingene som teller 😀

Besøk Hild Frøya og heng dere på dere også 🙂

20 thoughts on “A happy memory…

  1. Så magen din veldig godt, jeg 😆
    Unnskyld at jeg spør, men hva har du foretatt deg med bloggen? Ser jo at du har fornyet den, men………………………….

    Ha en fin kveld 🙂

    • Hehe… ja, den synes jo, men er større enn den ser ut som på bildet 🙂
      Nei, altså… jeg tester bare ut litt ulike farger og greier. Likte den jeg hadde veldig godt, men følte for en liten fornyelse. Hva jeg ender opp med vet jeg ikke enda 🙂

      Ha en strålende kveld 🙂

  2. Anonym sier:

    Hahahaha den var god! Greit med en unnskyldning…. 🙂
    Jaja, da fikk du meg til å flire litt i dag også. Tusen takk, unge dame 🙂

  3. Anonym sier:

    Helt sant. Da kjøper jeg forklaringen…denne gangen 🙂
    Ha en strålende dag, og kos deg masse nå mens du kan.
    klem fra meg

Legg igjen en kommentar

