Fototema: Ett bilde av deg selv du er fornøyd med.

Også denne uken har Hild Frøya invitert leserne sine til å dele ett bilde i fototema serien. Har ikke så mye annet å gjøre på her jeg sitter og venter på at magen skal sprekke, så jeg hiver meg på også i dag.

Denne gangen er temaet ett bilde av deg selv som du er fornøyd med.  For min del pleier jeg som oftest å stå bak kamera, da det er skjelden jeg er fornøyd med bilder av meg selv. De beste bildene blir tatt når jeg ikke følger med, ser jeg ett kamera blir jeg stiv og skal prøve å oppføre meg normalt. Resultatet blir jo som oftest stikk motsatt. I tillegg har jeg de siste årene slitt med uren hud i ansiktet og siden det synes vanvittig godt på bilder, har jeg prøvd å gjemme meg bort. Ikke at jeg skjemmes, ei har jeg prøvd å skjule det med sminke, men litt forfengelig er man likevel, og vil helst ikke på trykk.

Men det hender seg det kommer noen blinkskudd av meg også.
Sånn som dette:

Bildet ble tatt i London i fjor, da vi var der sammen med ett vennepar av oss. Dette er fra suvernirbutikken i akvariet. Hadde en super rundtur, med masse haier og andre fisker som jeg aldri har sett før. På vei ut måtte vi jo ha med oss en gave til lille nevø og det er den jeg holder forran meg. Ser mest ut som en dinosaur, men det er en hai altså. Samboeren digger haier og da måtte det selvfølgelig bli en hai i gave til den lille nevøen 🙂

Har du ett bilde du er fornøyd med av deg selv? Kikk innom Hild Frøya og se hva du skal gjøre for å være med på denne ukens fototema 🙂

10 thoughts on “Fototema: Ett bilde av deg selv du er fornøyd med.

    • Liker det bildet 🙂 Er vel derfor det blir brukt som profilbilde overalt og,… hehe….
      Godt vi er to som gjemmer oss bak kamera, men heldigvis blir da vi og dokumentert innimellom 🙂
      Bildet ditt var veldig fint, det glemte jeg å skrive i kommentaren min til deg 🙂

    • Ja, jeg så du var der bak, men du var så «blury» at jeg regnet med at det gikk greit 🙂

      Var en utrolig bra tur. Satser på at det blir flere etterhvert. Alle 6 på tur 😀

Legg igjen en kommentar

