Gode vinterråd :-)

8 thoughts on “Gode vinterråd :-)

  1. Har alltid lue på jeg. Vil ikke havne tilbake på gammel arbeidsplass så jeg passer på 🙂 🙂 Lykke til fremover vennen. Jeg er litt «av» til begravelse osv er over. Jeg har ikke krefter til annet nå. Men jeg vet du forstår….klemmer deg godt 🙂

    • Smart å bruke lue, jeg gjør også det 😄

      Har full forståelse for at du blir «borte» litt. Kanskje det ligger bilder av babyen på bloggen når du er tilbake. Hvem vet 🙂

      Klemmer 🌹

Legg igjen en kommentar

