Tester kjærringråd #2

Vi fortsetter moroa så lenge det er mulig 🙂
Hverken husvask eller kebab hadde noe for seg, men i kveld blir det hot taco, så vi fortsetter med det rådet iallefall 🙂

3. Shopping

Vel, kjærringrådet går vel strengt tatt ikke på shopping i seg selv. Er vel heller bevegelse det er snakk om. Så da slo jeg to fluer i en smekk i dag.
Skulle uansett på babyshop for å se om de hadde den silikondingsen som sitter i brystpumpa, så da valgte jeg det største kjøpesenteret jeg kunne finne med den butikken. Gikk og gikk….. Eller, vagget og vagget blir det vel 🙂

En ting er iallefall sikkert, det er hyggelig når folk ser meg komme gående (vaggende) og smiler bredt når de passerer meg. Det er koselig 🙂

Uansett så ble resultatet av shoppingrunden dette:

En rangle som skal henge på vognen sånn at babyen har noe å se på når hun ligger der og kjeder seg. Syns den var veldig søt jeg 🙂

Jeg besøkte også Vinmonopolet på runden min i dag.Neida, skulle ikke ha noe til meg selv. Var på jakt etter en god Whiskey til en bekjent. Men da jeg kom i kassa hadde jeg en samtale med damen som betjente salget. Hun hadde blitt rådet av jordmoren sin om å ta ett glass rødvin for å sette igang fødselen. Visstnok så er det ett stoff i rødvinen som fungerer på samme måte som sæd, og barnet tar vistnok ikke skade av dette glasset nå.
Stemmer dette så blir det både rødvin og sex. Ja, takk begge deler 😉

Er det noen som har hørt om dette før?

16 thoughts on “Tester kjærringråd #2

  1. Lurte på om det hadde hent noe siden det ikke kom noe innlegg fra deg tidligere i dag – så var du bare på shopping! Hehe.
    Jeg har ikke hørt om dette med rødvinen, men så liker ikke jeg det så da kan det bare være for min del 😉

  2. Du får løpe litt i trappene.. Og ha sex=) Tror heller at det skjer når det skal skje, uavhengig av kjerringråd.. Men er jo greie måter å få tiden til å gå på =D

Legg igjen en kommentar

