13.11.2011 Terminen er kommet….

Ja, da er dagen her. Dagen som vi alle har ventet på. Ikke mange av oss som har trodd at det skulle skje noe i dag, for det er jo ikke så veldig ofte at barn blir født på termindatoen. Men man forholder seg til det som er satt og alt kretser egentlig rundt det. Nå har riktignok denne dagen så vidt begynt, så mye kan skje enda, men jeg har mine tvil. Venter nå iallefall i spenning 🙂

Syns i grunnen jeg har vært uforskammet sprek de siste dagene. Som i resten av svangerskapet. Deilig å tenke tilbake på at jeg har vært på jobb hver dag (noen dager med hjemmekontor når jeg har vært så trøtt at jeg ikke har klart å stå på beina, meeeen…). Tok meg nok en tur til IKEA i går. Måtte ha rullgardin til babyrommet, og hadde fått tips av Linda om at de hadde myggnetting som jeg kunne bruke som sånn «prinsesseheng» over babysenga. På den skal det festes sommerfugler i ulike farger. Det skal sies at det har vært litt av en jakt på denne nettingen. Mange som har, men alt skal liksom være rosa. Og jeg har mer enn nok rosa til snuppa, så ville ha noe annet. Og hvitt kan jo freshes opp, så da får vi se hvordan det blir til slutt. Kommer nok til å legge ut bilder av rommet etterhvert, men det er ikke helt ferdig enda. Bare småtteri som mangler, men likevel 🙂

Dette blir vel siste bilde av magen på bloggen, men jeg må jo legge ut på termindagen. Ser at den har sunket (og kjenner det på jakka), så noe er vel i gjerde 🙂

Syns det hadde vært stas om hun kom i dag, siden det er farsdag og greier. Men det er vel lite jeg skulle ha sagt nå. Hun kommer når hun kommer 🙂
Vi gleder oss sånn til å treffe henne, at det neste dagene kommer til å bli lange om det ikke skjer noe 🙂

Hvis dere skulle tippe, hvilken dag tror dere hun kommer??

24 thoughts on “13.11.2011 Terminen er kommet….

  1. Det er så spennende med et nytt lite menneske. Et helt nytt bekjentskap.
    Det hadde jo vært fint om hun kunne passe tiden, da. 🙂
    Hun har i alle fall begynt å forberede seg 😆

    Ha en flott dag

  2. Hanne sier:

    Jeg tror hun kommer 14 er 17 😉
    Uansett så gleder vi oss kjempe masse til å møte henne. Baby, Baby, Baby ooooh komme nå lille venn. Sitter på første fly jeg vennen og har en liten jente som gleder seg like mye til «tante» Nina sin baby skal komme så det var vist ikke diskuterbart, men hun skulle og vere med….

    • 14 ellre 17 ja…. Vi får se, vi får se 🙂

      Vi gleder oss også 🙂
      Ikke for å være kjip altså, men tror vi skal ha litt tid til å bli kjent med lille baby før vi får huset fullt av langveisreisende. Men klart dere skal få komme etterhvert 🙂 Og jeg håper da du tar med deg Kassandra 🙂

      • Hanne sier:

        Selvfølgelig kommer vi ikke den dagen du føder, men å få se henne mens hun enda er liten 😉 Tiden går fort vet du og de vokser fortere enn du aner.

  3. Tja… Legen er nok flinke til å gjette enn meg, så holder en liten knapp på at det fortsatt kan skje noe i dag jeg da 😉

    Venter spent 🙂

    • Hehe… legene har vel litt mer kunnskap om sånt. Men det betyr ikke at du ikke kan tippe vet du 😉

      Vi venter og venter…… 🙂
      Kommer til å bli lange dager utover uken….

  4. Hun kommer når hun kommer 🙂 Du får gjøre som oss på termindagen….eller dvs jordmoren ba oss om å ………ja….du vet….kremt…. og da gikk det ikke mange timene før ting satt i gang 🙂

  5. Anonym sier:

    Hehe tøysejente! 🙂
    Du ville jo ha oss til å tippe, jo 😉
    Æ’kke så farlig, for jeg liker deg, så….
    klem på du

  6. Linda sier:

    Og da var termindagen over! Men jeg har tro på snart jeg 😀 Det blir min tipping: SNART!

    Gleder oss til å høre at dere har fått jenta deres i fanget!!!

    KLEM!

  7. Anonym sier:

    Og hvem sa jeg var snill?? hehehe
    Og jeg har da ofte rett, så da så….. 😉
    Ha en fin dag likevel, du struttende 🙂
    klem

Legg igjen en kommentar

