Tester kjærringråd #3

To dager på overtid og fortsetter testingen. Må som sagt finne på noe.

4. Sex
Alle sier at sex skal funke. Det gjør det sikkert for mange, men ikke her i gården. Så det rådet kan også strykes fra listen. Og helt ærlig, det frister faktisk ikke så jævlig mye med en hyrdestund når magen er stor som en rundball, alt gjør vondt (iallefall så er det ubehagelig) og alle bevegelser du gjør føles 100 ganger tyngre enn til vanlig.

5. Kanel
Nå har jeg ikke tatt kanelboksen og hivd innpå i helt ren form, men jeg bakte kanelboller. Og det var mer enn nok kanel i de for å si det sånn. Har spist noen og opplever sterkere murringer når de er inntatt, men ikke noe mer enn det. Kan selvfølgelig være helt tilfeldig.

6. Bringebærblad
Husker ikke hva det skulle være godt for, eller hva det er med bringebærblad som skal funke, men samme det. Kjøpte meg en boks med bringebærbladte for å prøve. Om ikke noe annet så smaker det iallefall veldig godt 🙂

Kanel og bringebærbladte sammen gir sterkest resultater.

7. Gå tur/gå i trapper
Det er litt dårlig med trapper i heimen, så jeg gikk meg en tur i sted. Uansett så skader det jo ikke med frisk luft og litt trim. Endte opp med å ha en eneste stor kynne hele veien. Var nesten så jeg ikke orket å gå de siste 100-metrene hjem, men jeg klarte det 🙂 Så da gjenstår det å se om tyngdekraften har spilt på lag med meg i dag.

Nå har jeg funnet igjen sofaen. Luen til bymisjonen er snart ferdig strikket og jeg funderer på hva jeg skal bruke resten av dagen til. Tipper jeg blir sittende på sofaen og se på tv jeg.
Også blir det kanskje kebab til middag igjen. Ikke fordi sterk mat er ett av rådene, men fordi den var jæææææævlig god 🙂

Ha en strålende dag, godtfolk.



20 thoughts on “Tester kjærringråd #3

  1. Linda sier:

    Hun ødela ikke besøket! Dessverre… Hehe… Men snuppa kommer hun, akkurat når hun vil! 🙂

    Ha en strålende dag og kos deg med sofa og TV!!! Best å slappe av litt nå 😀

    • Selv om det er aldri så hyggeloig med besøk av dere, så hadde det vært helt greit om hun satte en stopper for det i går…. Hehe….
      I dag blir det bare sofaen. Jeg er helt ødelagt etter spaserturen i går. Klarer faktisk nesten ikke å bevege meg en cm 😦

  2. Ser at det er ikke bare jeg som følger klokkeslettene dine for kommenteringer 😀

    Begynte å lure, siden du ikke hadde skrevet noe siden i går kveld, men så oppdaget jeg et par twittringer, og så en kommentar her 😛

    Skjønner du er lei av å gå og vente nå, så håper det veldig snart skjer noe! Er det fredag legene starter fødselen, hvis ikke det har skjedd av seg selv innen den tid?

    • Nei, ikke før den 23. hvis det ikke har skjedd noe. Men jeg har overtidskontroll (høres ut som en liten EU-kontroll…. hehe) på fredag.
      Har funnet ut at jeg ikke orker oppdatere FB, siden det bare blir sånne sutremeldinger likevel…. hehe….

      Nå er det tid for havregrøt med MASSE kanel på. Får se om det funker…. Forresten, det får bli risengrynsgrøt…. Kom på at det er tomt for havregryn…. Pokker…..

      Du er nok garantert en melding når det skjer noe,vennen 🙂

      • Ja facebook skjønner jeg du ikke gidder oppdatere, derfor er jeg stadig innom lista på siste kommentarer her på bloggen din 😉

        Regner jo med at jeg får høre når det skjer noe, men er vel nok av familie og oppdatere, og tida går kanskje ikke akkurat sakte når ting først starter 😛

        Så følger med, spennende dette her 😉

        Klemmer

        • Gubben har nok en formening om hvem som skal få melding når det skjer noe, og du er på den listen… hehe….
          Jeg kommer ikke til å sende ei mld 🙂 Noe må jo han gjøre og…. hehe….

          Klemmer tilbake 🙂

  3. Anonym sier:

    hehehe da får du knipe igjen frem til fredag, og så bare begynne å presse! Juhu 🙂

    Nei nå skal ikke jeg være helt ego…eller, jo….hihi
    Men seriøst, håper det snart skjer noe, siden du er så utålmodig og lei 🙂

  4. Sex funker 🙂 jeg vet 🙂 men du………….den lille frøkna kommer når hun er klar og hvor ofte føder folk på termin???? Jeg vet du er utålmodig, men en ting er sikkert ut skal hun når HUN vil 🙂

    • Funker ikke for alle 😉
      Det er ikke mange som føder på termin. Selv kom jeg 5 dager over tiden, og har hatt ett veldig likt svangerskap som mamma, så i morgen kanskje 🙂

      Nå er jeg bare kvalm. Og lei.

  5. Heisann!
    Da jeg skulle ha min andre sønn, ( var lei av å vente)
    så tok jeg lakserolje og etterpå en storrengjøring….
    Neste dag var han ute! 😛

    Guttungen var 4,5 kilo, så jeg er glad jeg ikke gikk lenger..puh…

    • Hører det skal fungere, men faren for stormrier er så stor at jeg ikke tar sjansen. Men bra det fungerte for deg 🙂
      JEg får nok bare smøre meg med tålmodighet 🙂

      4,5 kg var mye. Håper ikke hun har tenkt å drøye så veldig lenge 🙂

Legg igjen en kommentar

