Magen en uke etter…

Nå har jo ikke jeg vært supersvær under svangerskapet, så jeg har stort sett klart meg med de gamle klærne mine. Men noe av det ble selvfølgelig litt smått.

Jeg kan med glede, for min egen del, konstantere at jeg en uke etter fødselen får plass i alle klærne mine 🙂 Den lille sorte (en av de) er det eneste plagget jeg må jobbe litt med, men det er fordi den får en liten kul på magen. Mye fint hold-in undertøy har jeg hørt 😉

Magen min ser iallefall slik ut nå:

20111202-114404.jpg

Kan ikke klage på dette vel?? Litt trening, så er den helt flat igjen 🙂

22 thoughts on “Magen en uke etter…

  1. Linda sier:

    Syns nesten dette var et slemt innlegg!!! *skrattler* For SÅNN blir ikke jeg en uke etter fødsel! Hehe…

    Men utrolig stolt av hvor flink du har vært hele svangerskapet som faktisk får plass i gamle klær allerede nå!!! HURRA for det 😀 Og flott er du 😉

    • Hehe… takk for det.
      Joda, jeg er klar over at det er litt slemt, for det er slettes ikke alle forundt å hverken kunne bruke de vanlige klærne gjennom svangerskapet eller være nede i «normalvekt» 7 dager etter fødselen.

      Nå er det egentlig bare puppene som veier 😛

      • Linda sier:

        Nei normale klær har jeg bare kunnet drømme om! Iallefall buksene! Mye for jeg ikke klarer å ha noe stramt under magen også, så har ikke turd å prøve de på lenge… Hehe… Gensere og topper passer fortsatt selv om ikke alle går rundt magen 🙂

        Vet egentlig ikke om jeg kommer til å tørre å prøve vanlige klær så kjapt etter fødsel, i frykt for å bli skuffa.. Hehe… Og vekta, tja, må vel gå på den for å se… Men er redd jeg ikke kommer til å se drømmetallet før etter laaaaang tid… Har gått opp 12,5 kg nå… usj… Hehe…

        At puppene veier er jo bare herlig! 🙂

        • Vet ikke hva jeg veier nå, men det er ikke så viktig heller 🙂
          Var liksom ikke noe fare med å prøve klærne mine, siden jeg har kunnet bruke hverdagsklærne. Greit å vite at jeg ikke trenger kjøpe nye juleklær iallefall 😉

  2. Anonym sier:

    oooh…se det, godt på vei tilbake til en fin flat mage igjen 🙂
    Og at puppene veier kan umulig være feil? 😉 hehe
    Bra jobba, unde dame!

  3. Anonym sier:

    Kan ikke si jeg har sett noen så kjapt tilbake, så det skal du ha skryt for.
    Kan jo bli festlig til vinteren… 😉

  4. Det du har der blir sikkert borte etter litt amming! – Det er lov å håpe det hvertfall 😉 Men trening er jo flott det å!
    Og bare så du vet det, så er det stort sett sånn jeg ser ut uten at det har vært noen baby inni der i det siste. Men trening ja..! Hehe.

    • Hehe… var omtrent der jeg var før jeg ble gravid. Alltid hatt en bitteliten bump på magen. Iallefall de siste årene 🙂 Men litt strammere skal den bli.

      Trening funker på det meste. Og har du mage som meg på bildet, så har du jo fin mage…. Hehe…. Selv uten at det har vært baby der i det siste 🙂

    • Hehe… Vi er alle forskjellig. Hadde ikke plaget meg om jeg var litt større altså, men klager slettes ikke over å være «nede» igjen 🙂
      Ikke klager gubben heller 😛

  5. Deilig å bli litt mindre.
    Fin mage nå også.
    Skal vi få følge nedgangen på magefronten også?
    Ha en fin helg 🙂
    Ps Bikinibildet 🙂

  6. Takk for at du ikke legger ut flere magebilder…..som sagt, man kan få traumer av mindre 🙂 neida, tuller, kom med dem du 🙂

    MEN det kan jo jeg skryte av da. Selv om jeg gikk opp fra 47 til 89 når jeg gikk gravid med første mann og fra 55 til 90 med nr to så har jeg ikke strekkmerker og magen er paddeflat 🙂 men jeg har fortsatt 10 kg igjen da selv om det er 17 år siden 🙂 men det driter jeg i!!!

    • Hehe…. Lover å ikke legge ut flere 😉
      Jeg gikk bare opp 17 kg ila svangerskapet og mye av det forsvant jo under fødselen. Babyen og alt veide jo tross alt litt 🙂

      Men du? Hvor har du 10 kg for mye da? Bare spør, for jeg kunne ikke se de da vi møttes sist 🙂

    • Dragen sover etter en liten trilletur i solen 🙂
      Blir dårlig med både blogging og besøk på meg om dagen, men hyggelig at du kikker innom 🙂

      Ha en fin ettermiddag/kveld 🙂

Legg igjen en kommentar

