Fototema: Snø

Jada, jeg vet jeg er en dag for sent ute, men regner ikke med at temaet går ut på dato 🙂
Hild Frøya la ut ett nytt fototema i går. Nemlig snø. Og er det noe jeg elsker så er det snø. Ikke det at jeg er så voldsomt aktiv ute om vinteren, men jeg elsker snø. Elsker det kalde, hvite, nydelige. Kanskje fordi jeg er født i desember, kanskje fordi vinteren er den eneste årstiden som nå er anderledes enn de tre andre 🙂

Til jul i fjor ønsket jeg meg ski. Ikke fordi jeg ikke hadde fra før, men fordi de begynte å bli litt korte og utgåtte. Fikk de tross alt på ungdomsskolen, og tro det eller ei, men de var faktisk godt brukt.
Anyway….. Bildet under er tatt på min første skitur med de nye skiene. Det var en iskald januarsøndag 2011. Helt alene (nesten) i skogen. Det ble en av to skiturer den sesongen. Den andre var på hytta helgen før jeg tok graviditetstesten. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg var utslitt etter 200 m, og hvorfor balansen var som en danske som aldri har stått slalom før. Gikk opp ett lite lys da jeg testet positivt.

20111208-115952.jpg

I år blir det vel litt dårlig med skigåing. Men skal vel ta med både frøken drage, mann og ski opp på hytta sammen med mormor og morfar, og kan ikke tenke meg noe annet enn at de mer enn gjerne passer frøkna mens vi tar oss en skitur.
Ellers så står pulk på ønskelisten, men syns kanskje hun er litt i minste laget for det i år. Vi får se 🙂

Kikk innom Hild og se hvordan du kan legge ut ditt snøbilde. Eller ta en kikk på de andre som har lagt ut bilde.

10 thoughts on “Fototema: Snø

    • Er så lenge siden jeg har skrevet noe, at jeg måtte hoppe på 🙂
      Håper det blir noen skiturer i år, men vi får ta det som det kommer. Syns det er kos å komme seg ut i det hvite landskapet.

  1. Kose på dragen, og du kan få all sneen mine Atsjoooooooooooo.
    Skrev jeg noe om bildet? Nei!! Nydelig, kunne neste ha gått der 🙂
    Ha en fin kveld.

  2. Her forsvant snøen med stormen om fredagen 😦 det var IKKE bra. Når det gjelder pulk burde du vente til hun kan sitte skikkelig. Hun er for liten foreløpig. Det er ihvertfall hva andre foreldre har blitt rådet til. Og om man tenker seg om så er det vel kanskje naturlig? Man sitter jo ikke akkurat riktig i en pulk…….

Legg igjen en kommentar

