Svigermor fra h…..

….. immelen…..
Lurte dere der eller? Hehe…. Jeg har svigermoren fra strikkehimmelen. Bare se hva hun har strikket til dragen vår:

Superflinke, snille svigermor. Fatter ikke at det er mulig å strikke mønsker når det er så lite, men noen klarer det og. Selv har jeg strikket en rød sokk i str. 0-3 mnd. Det blir med den ene sokken. Som forøvrig ser slik ut:

Jeg har prøvd å strikke nr. 2 altså, men ribben ble ikke noe pen og etter utallige forsøk orker jeg ikke mer. Det blir for smått. Skal heller strikke sokker som er litt større etterhvert jeg 🙂
I mellomtiden har jeg jo svigermor 🙂

Jeg har bestillt ett prosjekt av henne og det er Mariusdress. Heldress til neste vinter. Syns Mariusmønsteret er så fint og selv om dragen er en jente, så vil jeg at den skal være i orginalfarger. Jeg syns det er finest. For all del, jeg har sett noen i hvitt, med rosa og brunt mønster som er superfine og. Men jeg syns Mariusmønsteret er finest orginalt.

Kanskje jeg skal strikke en eller annen heldress til henne, som kan brukes til påske? Er mye fine tradisjonsmønster ute på markedet. Som er lettere enn Marius. Vi får se 🙂

8 thoughts on “Svigermor fra h…..

  1. De øverste var helt nydelige, men så er nå jeg en sucker for hjerter da..<3
    Jeg synes du skal prøve å lage en dress selv jeg. Om den blir for liten før du er ferdig med den kan du jo bare spare den til nestemann 😉

Legg igjen en kommentar

