De beste ønsker….

I dag tegner vi 22. desember og den storedagen nærmer seg med stormskritt. Vi skal hjem til mine foreldre og feire juleaften og jeg må si jeg er veldig glad for det. Julen betyr mye for meg, og jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde taklet å feire jul hos svigers. Selvfølgelig hadde det gått bra, viktigste er at vi er sammen alle tre, men min familie har litt mer tradisjoner så derfor ville jeg gjerne hjem.

I går fikk Thea og jeg ryddte huset, sånn at det var klart til vasking i dag. Rart hvor mye lenger tid enkelte ting tar med en bitteliten baby i hus. I dag har vi derimot fått vasket, pyntet tre og satt frem resten av julepynten. Blir ikke tid til å bake noen kaker i år, men kan da få kjøpt litt på butikken. Det er bare kakene, maten og julesnopet som mangler nå. Det skal vi få i hus etterpå 🙂

Jeg vet at jeg har vært sløv til å besøke dere andre i det siste, men jeg har nesten ikke vært på nett. Nå som roen senker seg etterhvert skal jeg derimot ta meg en runde for å lese og kommentere.

Med dette ønsker jeg og Thea dere alle en fredfull jul og ett fantastisk flott 2012. Måtte alle deres drømmer gå i oppfyllelse!

 

 

16 thoughts on “De beste ønsker….

  1. Vakker som sin mamma 🙂 Ønsker dere en god og tradisjonsrik jul Nina 🙂 Det er nå savnet etter mamma er som verst. Baking, pynting, ja selv pussing av sølvtøyet hennes savner jeg 🙂 Nyt noen fine dager.

    I dag er lillesøster 45 år og vi skal dit en tur etter trening. Varme gode klemmer

  2. Linda sier:

    Så utrolig nydelig lita julejente i dress mammaen har strikka helt selv!!!

    Måtte dere ha en flott julefeiring, og så sees vi plutselig!!!

    KLEM til dere alle tre!

Legg igjen en kommentar

