Omgitt av flinke folk.

Den lille familien vår er så heldig at vi er omgitt av flinke folk. Flinke håndverkere. Bare se her:
Samboer: dyktig snekker
Svigermor: superflink til å hekle og strikke (dåpsluen kommer herfra)
Svigerbestemor: superflink til å strikke og hekle
Mamma: du kan også strikke, så bare å finne igjen pinnene
Bestemor: superflink til å strikke og hekle (dåpskjolen kommer herfra)

I går deiset det en pakke ned i postkassen vår. Den var fra Ragnhild, som hører til på samboeren sin side, men jeg husker ikke om det er slekt eller om det bare er familievenn.

Dette skjulte seg iallefall bak papiret:

20120128-090308.jpg

Teppet inneholder vers fra tre ulike barnesanger, minner fra ting i både min og gubben sin barndom og navnet til Thea. Nydelig kviltet (quiltet?) teppe.
Det har også fått sydd inn kant bak sånn at vi kan henge det på veggen hvis vi vil. Frister siden det er for fint til å brukes, men det er jo dumt å ikke bruke det og 🙂

4 thoughts on “Omgitt av flinke folk.

  1. Linda sier:

    Så utrolig nydelig teppe!!!! Og syns nesten jeg ser to Puma’er der 😀 Hehe… Veldig koselig med sånne gaver, ting som kommer fra hjertet og som det er lagt ned mye tanke og arbeid i!!!! Heldige er dere!!!

    Ja, nesten for synd å brukes, men også synd å la det støve ned på veggen! Bruk det nå mens Thea ikke klarer å slite for mye på det! Og så kan det henges på veggen senere 😀

    • Syns det var superfint 🙂
      Det er to pumaer ja, men det er liksom en panter. Jeg hadde nemlig en stoooor rosa panter da jeg var liten. En sånn som var like høy som alle voksne. En av favorittbamsene mine. Så det er min del i teppet 🙂

      Må bruke det nå før hun sliter det ut ja 🙂

  2. Bruk, bruk, bruk.
    Det er så sørgelig å lage tepper til babyer som ikke blir brukt.
    Tro meg. Det er ikke helt det samme å se det på en vegg.
    Koser på dragelille og hilser til co 🙂

Legg igjen en kommentar

