MGP – kveldens finale.

Jeg har ikke hørt alle bidragene, og selv om jeg syns Plumbo rocker, så håper jeg denne vinner kveldens finale:

Liker beaten, fengende refreng og lett å komme i humør til 🙂
Det kommer jo desverre til å bli landesorg og harmfulle blogger, samt aviser dersom Plumbo vinner.
Av en eller annen grunn irriterer det meg forøvrig at Lise Karlsnes gikk videre til finalen i kveld som wild card. Syns seriøst ikke sangen er bra i det hele tatt. Etter min mening burde heller Silya Nymoen med Euphoria gått videre. Rådigger antrekket 🙂

Måtte den beste artisten vinne!!

6 thoughts on “MGP – kveldens finale.

  1. Jeg kunne ikke vært mer enig med deg. Jeg digger Tooji. Han er kul, han synger ufattlig bra, han ser jo ut som en drøm og han kan vrikke hofter 🙂 Dessuten har jeg sett på kommentarene hans at han har fans over hele Europa snart 🙂
    Jeg liker Plumbo, men de har ingen ting i GP og gjøre. Silya burde fått wildcard. Rå stemme, og hadde jeg hatt en slik kropp skulle jeg gått slik kledd alltid 🙂
    Det eneste jeg IKKE likte med dama var all dritten hun slang utav seg når hun ikke gikk videre. En ting er å ikke få stemmer fra folket, noe annet er å rakke ned på andre artister og hva folket har stemt. Det burde hun holdt seg for god til 🙂

    • Da får vi krysse fingrene sammen i kveld 🙂
      Enig i at Plumbo ikke har noe i GP å gjøre, men nå er de jo der, og folket bestemmer, så det skulle ikke forundre meg om vi ender opp med å sende de til Baku.

      Ja, hun kunne spart seg for kommentarene sine. Og jeg må innrømme at jeg er drit lei av folk som skylder på janteloven hver gang de ikke lykkes helt, eller får kritikk. Synd hun er ute, men kommentarene minner mer om sure sokker enn noe annet.

  2. Jeg synes den siste sangen hvor alle sang sammen var finest 😉
    Ellers heier jeg på The Carburetors om jeg må velge. Og ville heiet på Rikke Normann om hun hadde kommet videre – som hun selvfølgelig burde! Hehe.

  3. Ja, vi fikk det som vi ville. Har lest rundt forbi i dag og selvfølgelig er det mye svada å lese, som det alltid er. Juks og fanteri står det rundt forbi, ikke noe uvanlig fra det norske folk.

    JEG er glad Tooji vant, om han gjør det bra i Baku gjenstår å se, men jeg skal krysse fingrer. 🙂

Legg igjen en kommentar

