Mannen har skjønt det.

På fredag kom mannen hjem etter å ha vært på butikken og handlet mat, med spørsmål om jeg hadde vært snill. Som sant er svarte jeg selvfølgelig ja, hvorpå han fortalte at han hadde kjøpt en gave til meg, men at han ville forsikre seg om at jeg hadde fortjent den før jeg fikk den.
Repliserte lett med at jeg tok meg av barnet vårt hver dag, men at jeg ikke nødvendigvis fortjente en gave av den grunn.

Det var tydeligvis godt nok for han, for jeg ble sendt på kjøkkenet med handleposene, mens han hentet gaven.

Tilbake kom han med denne:

20120311-153840.jpg

Før dere nå antar at han er en mann som vil «lenke» meg til kjøkkenet, skal det sies at jeg har ønsket med denne leeeeenge. Har bare ikke hatt råd til å kjøpe den.
Ble så hoppende glad da han kom med denne, at dere aner ikke.

Jeg er forøvrig helt elendig på gjærdeiger, og det er mye av grunnen til at jeg ønsket meg denne.
Var litt spent på hvordan resultatet ville bli da jeg satte deig til vaniljeboller i dag.

20120311-154703.jpg

20120311-154717.jpg

20120311-154732.jpg

Gjett om de ble gode da. Fulle av vaniljekrem.
Kommentaren til samboeren var: oi, de var jo ikke blytunge 😉

Nå blir det baking for alle penga 🙂

8 thoughts on “Mannen har skjønt det.

  1. Kenwood er bra.
    Jeg har hatt min Major i flereogtreve år og den funker som fyyyy.
    Ha en fin kveld .
    Koser på dragelille (som har fått rosa drage) og sier hei til co.

  2. Linda sier:

    Snill kjæreste, men så har du jo fortjent denne da!!!

    Og de bollene så bare himmelsk gode ut!!!!

Legg igjen en kommentar

