Leker til knøttet.

Det er ikke bare bare å finne leker til ett lite barn på noen måneder. Ikke at de har brukt for så mye heller, men noe må de jo aktiviseres med når de ikke syns det er like artig å stirre i taket lenger.

I gratispakken fra Libero fulgte det med en søt liten bie. Vingene knaser når du klemmer på de, det er en bjelle inni som ringler når den blir kastet på og en passe fin ring som babyen klarer å holde i. I tillegg har den kjempefine farger og kontraster som disse små liker. Denne bien har blitt en favoritt her i huset.

Da jeg så hvor godt minien likte denne, bestemte jeg meg for å lete etter flere leker fra denne produsenten. Lykken var jo stor da jeg fant ut at BRleker har Lamaze-lekene. Sikkert mange andre som har de og, men det er nå BRleker som er nærmest her. Så i går da vi var på shopping poppet vi innom for å se om de hadde noe spennende, og der fant vi den fineste rosa dragen. Den måtte vi bare ha 🙂

Det knitrer under beina, på blomsten og i vingene. Hun har speil på halen og en kule som rangler. I tillegg til at den lager lyder, er fin å se på og god å ta på, ser det ut til at den er fantastisk god å spise på også. Nå skal de sises at absolutt alt som kan puttes i munnen, går i munnen om dagen, men det er vel bare sånn det skal være. Hun gnager og gnager, så jeg mistenker nesten at det er tenner på gang. Allerede…. Det ser forresten sånn ut også. Oh well….

I tillegg har hun denne saken her fra Lamaze:

Bildet er lånt fra lamazetoys.co.uk

Bildet har jeg lånt fra Lamazetoys. (Etter å ha blitt tipset av Linda om denne siden, skal jeg heller gå inn og bestille derfra, fremfor å betale trippel pris  i norske butikker.)
Iallefall, denne er finfin å spinne rundt på. Samme flotte fargene, knittringen og så får hun øvd på å spinne rundt. Altså bevege bein og armer 🙂

Jeg kan med sikkerhet si at Lamaze foreløbig er favoritten her i huset.

4 thoughts on “Leker til knøttet.

  1. sjøsjuk sier:

    Heia! Lenge siden eg har hvert hær!! Men skjønner, det går så det suser i barnet og leker og mixer og ka en det skulle være. 😉 Så nyt det du har rundt dæ. 🙂

  2. Linda sier:

    Dragen var jo bare SÅ søt! Jeg er superfornøyd med alle Lamaze lekene! Så takk for at dere introduserte oss for det merket! I´m in love!

    Forresten, den nettbutikken… Det står at man må regne med 2 uker, kanskje mer, i frakttid, men vettu, vi fikk de i posten etter 5 dager! Så da måtte selvfølgelig jeg bestille en omgang til… Hehe…

    • Thea gyver løs på den med liv og lyst. Tygger, biter, river og sliter. Så det er tydelig at den falt i smak. I tillegg sitter hun og stirrer konsentrert på den når den ligger litt unna henne 🙂

      Det vr jo superrask levering 🙂

Legg igjen en kommentar

