Må du logge inn for å kommentere?

Jeg har fått tilbakemelding på at man må logge inn for å kommentere hos meg. Det er ikke mitt infall og beklages på det sterkeste.
Kan ikke se at det er noe feil i instillingene mine, og jeg prøver å finne ut om det er noe WP har stelt i stand av seg selv, men jeg finner ingenting på «hjelpesiden» deres heller.

Håper jeg finner ut av dette snarest, for så kjip er jeg ikke at folk må logge inn forå kommentere.
Hvis noen vet noe om dette, så er det bare å sende meg en mail. Jeg skal finne ut av det på ett vis, men nå må  jeg på butikken og handle ingredienser til fylte horn.

En fin dag ønskes dere alle.

12 thoughts on “Må du logge inn for å kommentere?

  1. Nina Elisabeth sier:

    Hmm… jeg får kommentert med en annen e-mail en hva jeg normalt bruker.
    Her er det noe rart….

  2. Jeg har fått samme tilbakemelding. Håper det er et forbigående wp-innfall, for dette er ikke greit. Gi meg beskjed dersom du finner ut av det.

    Altså hun som kommenterte hos meg sa at hun måtte kommentere via Facebook-kontoen sin.

  3. Hos Cassandra i Bjørnehiet ligger det en flott oppskrift som får ordnet dette.
    Det hjalp i alle fall meg.
    Klemmer på dragelille og sier hei til co 🙂

  4. Håper WP fikser det for det er veldig irriterende å måtte logge seg på WP for å kommentere. Logger ikke inn på WP på bloggen min.

  5. Anonym sier:

    Jeg har da aldri logget inn, og har likevel fått kommentere hos deg…kanskje jeg er ekstra snill?? 😉

Legg igjen en kommentar

