Løsning på problemet med innlogging for å kommentere.

Det er godt det finnes noen mennesker her i verden som skjønner mer enn andre.
Jeg testet om det gikk å legge igjen kommentar med en annen mailadresse enn hva jeg normalt bruker og det funket. Etter å har vært inne hos Cassandra i Bjørnehiet og lest, så skjønner jeg nå hvorfor.

Om du ikke har en wordpress.com konto, så har du kanskje en gravatar svevende ett sted? Ifølge Cassandra går dette tydeligvis ut på det samme nå.
Så hvis du vil kommentere hos meg, uten å måtte logge inn, gjør du som Cassandre sier

HER

6 thoughts on “Løsning på problemet med innlogging for å kommentere.

  1. Nettsjaman – det var et flott ord!

    Cassandra er redningen, jeg legger lenke til henne slik at flere kan legge igjen kommentarer hos meg.

    Ønsker deg en fin helg, Nina Elisabeth!

  2. Cassandra sier:

    Hehe, jeg driver også http://www.nettsjaman.no
    etter Mormors bifall på navnevalget 😉

    Ellers så er det blitt sånn ja, har du en gravatar eller wp.com adresse knyttet opp til den e-post adressa du har tenkt å kommentere med, ja da må man logge inn. Skal si jeg lurte fælt når jeg oppdaga det. Tre av mine e-post adresser ble ikke godkjent, ingen av de har noensinne vært i nærheten av wp.com, kun gravatar.

    Det aller verste er at kommentarene forsvinner om man ikke velger rett adresse og vil slippe innlogging. Så tunga rett i munnen, eller i rett munn… det er viktig 😉

Legg igjen en kommentar

