Thea 4 mnd <3

Sitter her litt forfjamset over at det har gått 4. mnd allerede. Store, vesle jenta vår har altså blitt 4 måneder allerede.

Dagen i dag startet som forrige uke med sesongens høydare, nemlig formel1 løp. Jada, vi har noen «sære» interesser her i huset, og formel 1 er en av de. Lille vennen har jo ikke noe annet valg enn å følge med på våre interesser foreløbig.

Her er vi klar for løpsstart. Minien ikledd Ferrari skjorten sin, mens mor har funnet frem Red Bull skjorta. Minien er veldig spent på hvordan det kommer til å gå, men som dere ser ble løpet litt langt, så hun tok seg en liten hvil mot slutten 🙂

Det er utrolig hvor utrolig mye hun har utviklet seg bare den siste tiden. Hun følger med på absolutt alt, sover lite på dagen, men fortsatt hele natten heldigvis. Hadde riktignok noen kvelder denne uken, hvor hun ikke ville sove på kvelden heller, men det gikk over. Hun sikler som ett uvær, noe som tyder på at det er tenner på gang. I tillegg til at hun tygger på absolutt alt. Giraffen Sophie er veldig god å ha om dagen. Kan til og med se antydningen til tre små tenner.

Siden hun syns det er mye mer moro å følgem ed på alt rundt seg, enn å ligge på rygg i vogna, så har vi nå tatt bort bærebaggen i vogna. Så lenge hun har støtte i ryggen, så sitter hun jo utrolig fint av seg selv, så det er igrunnen ingen grunn til at vi ikke skal få se litt på verden. Ryggen kan jo flates ut når hun trenger hvile og når vi nå i tillegg har klart å finne totten, så sovner vi jo likevel.

Jeg har ikke vært så flink til å legge henne på magen på gulvet, så hun har ikke begynt å rulle enda. Men nå som jeg er litt mer bevist på det, ser jeg på utvikklinggen når hun ligger på gulvet at det ikke er lenge før. I tillegg så er det snart så hun finner vegen fra rygg til mage. Så lenge hun får feste blikket på noe som er litt bak hodet snur hun seg rundt for å se på det. Og da følger nesten hele kroppen med. Pleier å si at hun er litt baktung, så hun får ikke helt med rumpa over. Hehe… Det kommer etterhvert.

Hun står derimot godt på egne bein. Vi trenger bare å holde henne i hendene, så står hun helt av seg selv. Noe som var en fordel da mammaen hadde klart å kjøpe feil bleier forrige dagen. Jeg så jo bare etter tallet 4 jeg (ja, hun bruker str. 4 i bleier) og tok med meg den pakken jeg fant. Skjønte ingenting da gubben skulle skifte på henne og ropte for å lure på hva jeg hadde handlet. Viste seg at jeg hadde fått med meg Libero Up & go. Riktig størrelse riktignok, men Up & go er jo ikke akkurat myntet på unger som ligger på rygg. Men det spiller jo ingen rolle når hun får de på seg uansett 🙂

Nå skal vi straks bevege oss ut i solen og på besøk til besteforeldrene i Drammen. Svigerfar har bursdag på tirsdag, så vi er invitert på kake 🙂 Jippi 🙂

4 thoughts on “Thea 4 mnd <3

  1. Flott bilde av mor og datter 🙂 Hu ser skikkelig herlig ut!
    Jeg følger visst alt for lite med på formel1 siden jeg ikke visste at det var begynt… Men takk for opplysningen! Nå skal jeg få med meg neste sending.

Legg igjen en kommentar

