Mamma, det klør sånn…

Her går det i mye sikling, kløing, spising på absolutt alt og litt småsutring. Jeg har en formening om hva det kan være, for når jeg kikker inn i munnen hennes så ser jeg tegn på at det er tenner på gang. 4 små hvite prikker ligger og lurer i overflaten på gommen. Tre nede og en oppe. Nå hører jeg rykter om at det kan ta laaaang tid før de kommer ut, så for å gjøre det bedre for lillegull har vi i dag vært på apoteket og kjøpt biteringer som kan kjøles ned.

Det er visst ulike stadier på disse ringene, så jeg kjøpte liksågodt både nr. 1 og 2. Nå er det sikkert 1 vi er ment å bruke, men vet jo aldri hva hun liker. Dessuten så var nr. 2 fra 4 mnd uansett. Den til venstre (nr. 2) ser uansett bedre ut å tygge på. Vi får se. Nå liger de iallefall til avkjøling i kjøleskapet.
Hun tygger  jo på alt annet, så tipper dette går fint og… Hehe…

4 thoughts on “Mamma, det klør sånn…

  1. Tannekløe. Dakars. Det kan ta tid med sånne tenner, og det blir gjerne litt surv og gråting. Men hun kan nok snart «bite fra seg».
    Koser på dragelille og sier hei til co 🙂

Legg igjen en kommentar

