Anbefaling!

Dette kommer dere ikke til å se mye av på bloggen min, men i likhet med Helene så kan jeg ikke la være.
Anbefalingen er av Garnier sin BB-cremet:

Men først, hvorfor ville jeg prøve produktet?

  1. Jeg har de siste årene hatt fryktelig dårlig hud i ansiktet. Ser egentlig ut som en kvisete fjortis. Det er greit når du er 14, ikke når du er 32.
  2. Pga minien er jeg oftere enn før å se på bilder. Fotoapparat har en stygg tendens til å synliggjøre dårlig hud. Til å ikke bry med nevneverdig om hvordan jeg ser ut, så bryr jeg meg nok til at jeg vil se pen ut sammen med minien.
  3. Jeg har prøvd mye rart av ulike remedier de har på blant annet apoteket, uten at det hjelper særlig mer enn de første ukene.
  4. Jeg kan ikke sminke meg, ergo kan jeg ikke sminke bort «problemet».
  5. Dette er ingen sminke, men en «krem med farge».
  6. Jeg er like bleik i ansiktet, uansett hvor mye solen har vært fremme.

Det er det siste punktet her som er årsaken til at jeg tenkte jeg skulle la meg lure av reklamen. Kroppen min blir veldig fort brun, men ansiktet er tydeligvis ikke en del av samme kroppen. Og jo bleikere jeg er i ansiktet, jo bedre synes disse flekkene/prikkene/urenhetene.
Siden dette ikke er en sminke i seg selv, er heller ikke intensjonen at «alt skal bli borte». Poenget er heller at ved å få litt farge i ansiktet, så ville «problemet» dempes noe.
Og jammen meg tror jeg det funket.

Gjør oppmerksom på at jeg ser litt gul ut, men det er lyset på badet som gjør det sånn. Jeg har sjekket i speilet i gangen, der det er dagslys 🙂

Så hva syns dere? Med litt øyeskygge og bittelitt farge på leppene, så kan jeg kanske føle meg litt ok igjen 🙂

PS! For ordens skyld så er dette en anbefaling av ett produkt jeg helt på egenhånd valgte å teste. Jeg er ikke kjøpt og betalt. Dersom det skulle være tvil mener jeg 🙂

PPS! Garnier: jeg har stjålet forsidebildet fra google. Men siden det faktisk er reklame for produktet deres, håper jeg det går bra!!

 

6 thoughts on “Anbefaling!

  1. Ja vel???
    Tror jeg beholder mitt gamle fjes jeg, har hatt det så lenge at jeg har blitt vant til det 🙂
    Koser på dragelille og hvisker at mamma’n vil se pen ut for henne og da skal hun smile og si gy, hver gang hun ser deg. Og sier hei til co. 🙂
    Ha en flott dag 🙂

    • Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan jeg ser ut, men det går grenser… Hehe…
      KOmmer ikke til å bruke den annet enn i festlige lag, men det er da greit å se alright ut av og til om ikke annet 🙂

      En flott dag til deg også, fra oss 🙂

Legg igjen en kommentar

