Lanoungen vår!

Hei alle sammen,

Her i huset har vi igrunnen tatt ferie om dagen. Har vært på tur og greier. Bilder og mer om det kommer senere.
Jeg har som så mange andre sagt at jeg aldri skal delta på noe Lanounge konkurranse og sånt, men nå har jeg visst gjort det likevel.
Hadde ett sånt fint badebilde jeg bare MÅTTE sende inn. Hehe.

Som alle andre stolte foreldre mener jo vi at vi har den flotteste ungen i hele verden. Ingen grunn til å mene noe annet for noen av oss. Men siden jeg nå har bloggen såkan jeg jo be dere så pent om å stemme frem vår lille Thea 🙂
Desverre så har de klippet bildet sånn at toppen ikke er med, men det får gå.

Stemme kan du gjøre ved enten å trykke på bildet, og klikk på stemknappen, eller du kan trykke her.
Alle stemmer mottas med takk 🙂

Ha en fortsatt strålende sommer alle sammen. Bilder og innlegg fra sommeren vår kommer etterhvert. Tror bare vi tar ferie en uke eller to til først 🙂

8 thoughts on “Lanoungen vår!

Legg igjen en kommentar

