Familiefotografering!

Jeg ble for en tid tilbake oppringt av noe som heter Model Day Studio. I utgangspunktet er jeg ganske skeptisk til sånt, men da det viste seg at det var naboen som hadde gitt bort telefonnummeret mitt var det hakket greiere.
Vi har lenge snakket om at vi burde fått tatt noen skikkelige familiebilder, så da tilbudet kom måtte vi nesten takk ja. I avtalen lå det gratis sminke og styling, samt fortografering. Vi skulle kun betale for de bildene vi ville ha. Jeg ser faktisk ikke ut i måneskinn (nei, det er ikke dårlig selvtilitt som skinner gjennom) så jeg må vel innrømme at lovnaden om sminke og styling av en proff gjorde sitt til at det var litt lettere å takke ja.

Etter en lang uke i barnehagen var vel ikke akkurat Thea klar for tre timer med styling og fotografering, men selv med snørr og tårer rennende ble bildene fine. Innså at gubben faktisk er ganske kjekk (jada, jeg viste det fra før altså, men at han var sååååå kjekk…. ;-)) og ikke minst så ser jeg faktisk ganske bra ut. Om jeg skal få si det selv 😉
Forøvrig så er det utrolig hva pent lagt sminke gjør med selvtilitten. Følte ikke at jeg trengte å gjemme meg for kamera, og da ble bildene veldig bra.

Eller hva syns dere?

_TF19286 _TF19314 _TF19335 _TF19337 _TF19348 _TF19359 _TF19367

Dersom dere blir oppringt av noe som heter Model Day Studio så er det bare å slå til. For all del, gratis er det ikke dersom dere vil ha noen av bildene. Men det er så absolutt verdt det 😉

10 thoughts on “Familiefotografering!

  1. Åh himmel og hav så flotte bilder 🙂 Å så langt hår du har fått!!! Ikke dårlig etter å a fått barn, de fleste mister jo håret. Veldig fine bilder og en nydelig familie. Det skal noe mer enn noen flinke fotografer til før jeg stiller meg foran kamera. Liker meg best bak 🙂

    • Tro du meg jeg har mistet mye hår. Men så har jeg endel å ta av og 😉
      Takk forresten. Ble veldig fornøyd med bildene. Sminken gav meg selvtilliten jeg trengte til å smile 🙂

  2. Mange fine bilder, og moro du «gjenoppdaga» gubben 😀
    Du kan med god samvittighet smile selv uten sminke, men bra du fikk en liten boost her 🙂
    Og jeg er også enig i at fargebildet med en ikke helt fornøyd Thea er herlig 🙂

Legg igjen en kommentar

