Dagene som kom og gikk….

Jeg er flinkere til å oppdatere instagramkontoen min, enn bloggen om dagen, så tenkte jeg skulle gjøre som andre bloggere å legge ut de siste bildene derfra.

1. Selvportrett i sengen 2. Frokost for gravide damer 3. Endelig converse-vær 4. Det bygges på tomta 5. På besøk hos mamma og pappa 6. Tidlig krøkes om god avisleser skal bli 7. Snø? Nå? 8. Uke 32 9. Take away Dynastiet

1. Selvportrett i sengen
2. Frokost for gravide damer
3. Endelig converse-vær
4. Det bygges på tomta
5. På besøk hos mamma og pappa
6. Tidlig krøkes om god avisleser skal bli
7. Snø? Nå?
8. Uke 32
9. Take away Dynastiet

Siden jeg fortsatt er sykemeldt om dagen, faktisk frem til permisjonen starter, er det ikke så mye som skjer. Husarbeid og annet rask er ikke så mye å skrive om. Kan selvfølgelig si noe om Jostein Bever, men altså, det giddder jeg ikke bruke tid på. Tror jeg 😛

Ønsker alle en fantastisk fredag og helg når den intreffer!!

6 thoughts on “Dagene som kom og gikk….

  1. Det var jo faktisk veldig lurt 🙂 Håper du koser deg og slapper av, fin tid som kommer nå. Våren er endelig her og det merkes. Ønsker deg gode dager vennen ❤

    • Lot meg inspirere 🙂
      Deilig å kjenne på varmen som er i anmarsj og selv om jeg gjerne skulle vært på jobb, så skal jeg klare å nyte våren 🙂
      Gode dager til deg og vennen 🙂

Legg igjen en kommentar

