30 days challenge!

Det er 36 dager igjen til termin, jeg er sykemeldt og har egentlig ikke så veldig mye å blogge om for tiden. Kunne jo ha lagt ut bilder av alle cupcakene jeg baker, men det er ikke så populært å være «hjemmeværende», bakende mamma. Det ødelegger liksom for alle andre som ikke orker/har lyst. Hehe…. Neida, det kommer ett bakeinnlegg om litt.

Uansett, jeg har lest flere blogger i det siste, og mange har hivd seg på 30-dagers utfordringen. Og siden jeg har tenkt til at lille frøken fryd skal komme før termin, kan jeg jo ta sikte på at hun kommer på dag 30 av utfordringen. Uansett så har jeg jo noe å skrive om fremover og dere noe å lese om. Kanskje får dere vite noe om meg som dere ikke ville forestilt dere en gang.

Utfordringens punkter ser dere under her, og det er vel like greit å gå i gang. Skal jeg rekke dette før termin, har jeg 6 dager å gå på 😀

Dag 1:  Ditt siste innkjøp
Dag 2: 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3: Noe eller noen du savner
Dag 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå
Dag 5: En sang som får deg til å gråte
Dag 6: En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7: Favorittmaten din
Dag 8: Et 3 år gammelt bilde av deg
Dag 9: Smykkene dine
Dag 10: Et bilde av deg selv tatt i dag
Dag 11: Et bilde av håndskriften din
Dag 12: Mobilen din
Dag 13: 5 ting du ønsker deg
Dag 14: Noe du er redd for
Dag 15: Rommet ditt
Dag 16: En sang du er skikkelig lei av
Dag 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy
Dag 18: Et bilde av deg selv som barn
Dag 19: Innholdet i vesken din
Dag 20: Parfymen du bruker
Dag 21: Din verste uvane
Dag 22: Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23: Nattbordet ditt
Dag 24: Et bilde av deg med en gang du har våknet
Dag 26: Favorittproduktet ditt akkurat nå
Dag 27: En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag
Dag 28: En vits/sketsj du syns er morsom
Dag 29: En kjendis du ligner på
Dag 30: Den rareste tingen du har

—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*

Dag 1: Mitt siste innkjøp!

Stort sett så dreier mine innkjøp seg om mat, eller ting Thea trenger. Nå er det lenge siden hun har trengt noe, så det siste innkjøpet som ikke er dagligvarer var faktisk til meg selv. Jippi!
Jeg er litt av den oppfatningen om at jeg ikke gidder kjøpe meg nye klær nå. For det første så er det kort tid igjen til magen er på vei nedover igjen, og jeg gidder ikke bruke penger på klær som ikke passer etterpå. Da skal jeg heller shoppe meg noen nye sommerklær når småttet er ute. Uansett, var hjemme hos mamma for en tid tilbake og hun mente jeg skulle ha noe «pent» å ha på meg, så da tok vi en liten shoppingrunde da.

IMG_2584

Resultatet ble blant annet en hvit tunika med blå broderier. Den kan jeg strengt tatt bruke etter fødselen også, så da var det liksom greit. Dere får unskylde alle skrukkene, men jeg måtte dra den frem fra skittentøyskurven 😛

Dette var kanskje ikke så spennende, men det er iallefall en start.
Hiv dere gjerne på dere også 🙂

2 thoughts on “30 days challenge!

  1. Mormor sier:

    Den var da søt.
    Her er det å følge med ser jeg.
    Håper det går bra 🙂
    Mormorklem 🙂

Legg igjen en kommentar

