30 days challenge: Dag 2

Dag 2: 10 ting ingen vet om deg!
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*

Oh my…. Finnes det noe ingen vet om meg? Det tror jeg ikke. Men det finnes garantert 10 ting DERE ikke vet om meg 🙂

  1. Jeg er elendig i matte.
  2. Jeg skulle ALDRI ha barn. Dersom jeg skulle ha, så skulle jeg adoptere, siden det er så mange som trenger foreldre allerede der ute.
  3. Jeg skrev brev til Gro Harlem Brundland da hun var statsminister, jeg gikk på barneskolen, og klagde på manglende søppeldunker i Br.Dal. Jeg fikk svar. Stort for en liten engasjert ungjente.
  4. Jeg kan danse «alt» untatt det enkleste som finnes. Vals. Det finner jeg bare ikke takten i. Sving meg gjerne rundt i en tango, salsa, line-danse, sving, gammeldans osv, men vals det fikser jeg ikke.
  5. Jeg er kjeivhendt, men uten de kunstneristiske ferdighetene kjeivhendte liksom skal ha.
  6. Jeg skulle egentlig hete Nina Emilie, ikke Nina Elisabeth. Bestemor fikk vistnok siste ordet i den saken.
  7. «Hele» slekta ville at jeg skulle bli misjonær da jeg var liten. Hvorfor er det ingen som vet. Vi har ingen religiøs tilknytning på noen som helst måte.
  8. Jeg elsker å lese, men har ikke hatt tid eller overskudd til å åpne noe annet enn bildebøker for småtråkket den siste tiden.
  9. Jeg var superduper sjenert som liten. Fortsatt henger litt igjen, men det er det ingen som tror på.
  10. Jeg HATER å snakke i telefonen. Bortsett fra med mamma da. Takk gode oppfinner for sms 🙂

Det var kanskje ikke de mest spennende 10 tingene, men det var det jeg klarte å rote opp. Har ingen store hemmeligheter, og hadde jeg hatt det, ville dette uansett ikke vært plassen å dele de. Tror jeg.

4 thoughts on “30 days challenge: Dag 2

Legg igjen en kommentar

