30 day challenge: Dag 7

Favorittmaten din!

—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*

Beklager at denne kommer litt sent, men jeg hadde glemt at vi skulle i bursdag i dag, så det ble litt travelt.

Men favorittmat…. Høm….. her kan jeg jo skrive så mangt. Jeg er glad i mat, men hva som er favoritten avhenger litt av humør og årstid. Jeg er veldig glad i taco. Det kan jeg spise når som helst, hvor som helst. Terteskjell med fiskepudding, hvit saus og reker er alltid en høydare. Mamma sin hjemmelagde pizza, svigerfar sin kyllingrisotto, svigermor sin skinkepai og min egen satay med peanøttsaus er stort sett bankers.

Av og til er det ingenting som slår en god biff, skjelden er det noe som slår en god sushi-tallerken. Laksepatè er noe av det beste jeg får, rakfisk har jeg virkelig begynt å få sansen for.

Jeg tror rett og slett ikke atjeg har noen favorittmat jeg. Er bare veldig glad i god mat 🙂

Hva er din favorittmat ?

5 thoughts on “30 day challenge: Dag 7

  1. Mormor sier:

    Hehehe. Autokorrektur, det lager snurrige ord.
    Mat? NU? Knekkebrød med torskelever, men det er helt temporært 🙂
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

