30 days challenge: Dag12

Mobilen min!
—*—*—*—*—*—*—*—*—

Ingen hemmelighet at jeg er stor fan av Apple sine produkter. Så min mobil er jo selvfølgelig en hvit iPhone 4. Jeg er forørig av den oppfatning at apple sine produkter skal være hvite ( så langt det lar seg gjøre), så derfor var det jo ikke noe stress å få telefonen med en gang da jeg skulle ha. Alle skal jo ha svart, så hvitt hadde de på lager. Yuhu….. 🙂

IMG_2679Den er «full» av spill og annet stasj. Musikk er vel det jeg har minst av der.

Ååååååå jeg er så glad i telefonen min!

Legg igjen en kommentar

