30 days challenge: Dag 13 og 14

Det har visst blitt litt mye her de siste dagene, så forsømte challengen i går. Derfor kommer det to oppdateringer i dag.

Dag 13: 5 ting jeg ønsker meg!
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Her kunne jeg selvfølgelig skrevet fred, snille barn osv, men jeg skal faktisk være skikkelig overfladisk og materiell.
1. MacBook Air
2. Nye klær ( med unntak av en singlet eller to har jeg ikke kjøpt klær til meg selv siden Thea ble født)
3. Bli ny dag – shine meg selv opp litt
4.
Joggesko
5. Nytt kompaktkamera som er lett å ha med i stellebagen

Etter å bare ha shoppet til lillegull i en halv liten evighet, så syns jeg faktisk jeg kan få lov til å ønske meg noe som er bare mitt 🙂

Dag 14: Noe jeg er redd for!
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

gresshoppeJeg blir skjelven, redd og kvalm bare jeg ser bildet. 

3 thoughts on “30 days challenge: Dag 13 og 14

  1. Joggesko?! Hva?! Hehe.
    Bli-ny-dag har jeg også lyst på – tenk å bli dullet med en hel dag og i tillegg få inspirasjon og tips 😀

    • Joggesko ja… Hehe….
      Blir mye trilling til og fra barnehagen (er planen) så greit å ha god sko. Selv om jeg som kjent haaaaaater det 🙂
      Tenkte jeg skulle melde meg på KK sin «bli ny dag» jeg. I håp om å bli trukket ut. Etter to tett fødsler og null egenshopping/-pleie burde jeg jo være en god kandidat 😀

Legg igjen en kommentar

