Trillepike og handlehjelp.

Siden Thea har øyekatar og ikke får lov til å være i barnehagen, har jeg tatt med meg ungene og reist på «ferie».
Har ikke reist så langt, bare opp dit jeg kommer fra, men godt med miljøskifte likevel. Og siden vi skulle oppover i helgen uansett for å male ny-huset, var det jo greit å reise opp litt før.

Da vi kom frem i dag måtte vi ta en liten spasertur på butikken. Hører rykter km at det er greit å ha bleier når man har to så små. Hehe….
Siden Thea ikke vil sitte så mye i vogn lenger, hadde jeg tatt med Simo-vogna i stedet for tvillingvogna. Bedre å ligge i for Kaja og. Men det betydde jo at Thea faktisk måtte gå hele veien. Det er ikke langt, men absolutt langt nok for ei lita jente.

Vel, det endte med at hun skulle trille lillesøster, og mammaen fikk så vidt lov til å hjelpe med å svinge. Hun ble illsint hvis jeg satte en finger bortpå for å hjelpe.

20130711-222014.jpg

20130711-222059.jpg

20130711-222112.jpg
Store, lille, flinke jenta mi.

På butikken fikk jeg overta vogna med lillesøster siden hun fikk sin egen vogn å kjøre.

20130711-222248.jpg

20130711-222317.jpg
Hun trillet og var igrunnen ganske fornøyd. Hørte til og med etter når jeg sa nei til det vi ikke skulle ha. Prakteksemplar av en unge altså. Helt til vi skulle parkere handlevogna. Det ville vi ikke, så da la vi oss ned på gulvet og hylte 😉

4 thoughts on “Trillepike og handlehjelp.

  1. Haha, barn er seg selv lik! Etter noen år i kassen har jeg sett mange barn som ville ha med handlevognen hjem 🙂
    Kos dere på «ferie» 😀

Legg igjen en kommentar

