Resten av challengen!

Denne challengen som jeg begynte på fikk en liten pause da jeg mistet all interesse for å skrive noe som helst. Men siden jeg ikke syns jeg bare kan avslutte den etter 17 dager, kommer resten av den her i en eneste stor bolk. Det må jo være bedre enn ingenting vil jeg tro 🙂

Dag 18: Et bilde av deg selv som barn
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

IMG_3494Sommeren 1981. Jeg er like gammel som Thea er nå.

Dag 19: Innholdet i vesken din
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Tja, skal vi se…Det er ikke mye å ta bilde av, men følgende ting har jeg alltid med meg. Iallefall til daglig. Det hender seg jeg har en veske som bare er min, men det er skjelden.
– Bleier og bleieposer
– Mobil
– Lommebok
– Våtservietter
– Brilleetui
– Lypsyl
– Nøkler

Hmmm…. det er mulig det er mer der også, men dette er iallefall det som oftest er med om dagen. Eller, om dagen er vel å underdrive. Sånn har vesken min sett ut siden november 2011. Innser at jeg gleder meg til at vesken min blir min igjen 😉

Dag 20: Parfymen du bruker
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Nå om dagen bruker jeg ingenting, siden jeg ikke vil «stinke ned» lille baby. Ellers derimot er det disse tre som er favorittene:
IMG_3115 IMG_3116 bvlgari-voile-de-jasmin-perfume-edt-3-4-oz

Egentlig er jeg på jakt etter en ny parfyme. En rolig, behagelig sak som lukter svakt av jasmin. Eller vanilje. Hvis noen har ett godt tips å komme med, så er det bare å melde ifra.
Den øverste har jeg forresten arvet av mamma. Jeg pleide å «sniklåne» den når jeg var hjemme og hun brukte den aldri, så da arvet jeg den. Den fra DG er vel kanskje den største favoritten av disse, mens den fra Bvlgari er «høstparfymen» min.

Dag 21: Din verste uvane
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Jeg var litt usikker på hva som er den største uvanen min, så jeg spurte gubben. Han svarte kontant at jeg er treig. Treig til å reagere. Så da vet dere det 😉

Dag 22: Dine 5 yndlingsvesker
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Har ingen favoritt. Boden er derimot full av vesker som ikke blir brukt om dagen, så de har sikkert alle vært en favoritt en gang.
I lys av innsikten om at vesken min de siste to årene ikke har vært bare min, har jeg bestemt meg for at når jeg begynner å jobbe igjen skal jeg spandere på meg en helt ny veske, En som er bare min 🙂

Dag 23: Nattbordet ditt
–*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Har ikke nattbord, så det var jo enkelt.
Soverommet vårt har liksom aldri blitt ferdig, så det består av en diger seng og skap. Nattbord er derimot planlagt inn på soverommet når vi flytter inn i nytt hus.

Dag 24: Et bilde av deg med en gang du har våknet
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

I proudly present:

20130407-104038.jpgJeg ser seriøst ikke ut når jeg akkurat har våknet, så derfor ser dere ikke mer av meg enn dette.

Dag 26: Favorittproduktet ditt akkurat nå
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Mistenker sterkt at det her er ett spørsmål om sminke, eller annet kropslig produkt. Her i huset går det mest i zinksalve og andre nødvendigheter, men jeg har akkurat oppdaget en ny krem fra ldb. Nemlig denne:

ldbSiden jeg ikke bruker parfyme om dagen er det jo fint å kunne bruke en krem som fukter og lukter godt. Denne her lukter himmelsk av jordbær. Akkurat passe med lukt er det også. Den tar ikke over alt. Anbefales på det sterkeste.

Dag 27: En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Jeg hater å vaske sokker for det er alltid en eller ti som er borte. Og det er jo aldri par som er borte. Og siden klesvask stod på agendaen på morgenkvisten, så passer denne sangen. Forøvrig ingen andre enn meg selv og vaskemaskinen jeg kan skjelle ut.

Dag 28: En vits/sketsj du syns er morsom
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

Det er verken en vits eller en sketsj, men ett program. Her i huset liker vi å se på Top Gear. Ja, det er ett program om biler, men gutta gjør det på en så genial måte at selv lite bilintereserte jenter (og gutter) syns det er artig.
Stort sett så flirer jeg godt av påfunna til guttene, men denne episoden her, den lo jeg så jeg grein av. Og det gjør jeg fortsatt når jeg ser den i reprise.
Episoden er delt i to på youtube, så dersom det er interesant så søk opp Top Gear, Botswana Adventure. Garanterer ikke at dere syns den er artig, men det er mye fint å se på om ikke annet 😉

Dag 29: En kjendis du ligner på
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—

IMG_3492Det er ikke værst å ligne på Natalie Portman når bildet av meg er sidelengs og ikke minst tatt 1 dag etter at Kaja ble født 😉

Dag 30: Den rareste tingen du har
—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*—*

Teller mannen?

4 thoughts on “Resten av challengen!

  1. En søt liten deg 🙂
    Den øverste parfymen har jeg også!
    Vi har sett så mye på Top Gear at vi har gått litt lei… Men det har fått kjæresten til å ønske seg førerkort.

Legg igjen en kommentar

