Man skal aldri si aldri…

For en liten evighet siden skrev Lammelåret ett innlegg om unger som blir plassert i handlekurver. Det er ikke sånn at jeg går rundt og tenker på blogginnlegg når jeg er på handletur altså, men akkurat i dag så «rant det meg i hu».
Det var mye kommentarer på dette innlegget, mange var enig og atter andre var uenige. Deler av min kommentar var dette:

Forøvrig har jeg aldri tenlkt på dette med unger i handlekurven, men etter å ha lest innlegget ditt så var det jo ikke noe annet enn kurver fulle av unger på butikken. Jeg lover iallefall på tro og ære at mitt barn ALDRI skal puttes i kurven. Så det så :-)

Og det er her dette med at man aldri skal si aldri kommer inn.
Bare se her:

IMG_3515Til mitt forsvar skal det sies at dette er på IKEA og at det ikke under noen omstendigheter kommer til å havne matvarer i denne handlekurven 😉

6 thoughts on “Man skal aldri si aldri…

  1. Det er jo utrolig at du husker innlegget etter mer enn et halvt år!

    Du leste en del av kommentarene, ja? Da vedder jeg på at jenta din hadde helt nye, rene sko på, haha!

    • Hehe.. Minneverdig innlegg da vet du. Situasjonsbetinget hukommelse til tider er nok noe av årsaken.

      Såklart hun hadde rene sko. Har ikke alltid dine unger det når de går ut døra? 😉

  2. Mormor sier:

    Hm .. hihi…
    Slik er det bare, noen ganger. Greit med «kurvbarn»i enkelte tilfelle 🙂
    Ikke slite deg ut med vask da 🙂
    Mormorklem 🙂

    • Første gangen jeg har latt henne stå i kurven. Og jeg prøver å unngå det. Stort sett vil hun sitte i den «stolen», så det går greit. Men alene på IKEA med en unge i sele på magen, så var jeg veldig klar for en lettvint løsning mens vi ventet på varene 🙂

Legg igjen en kommentar

