To små uker igjen….

…  før vi er hjemløse. Om ikke annet så er vi adresseløse for en liten stund.

22. november tar nye eier over huset vårt. 15 november går flyttebilen. Nye huset står klart en eller annen gang i desember. I mellomtiden skal vi bo litt hos svigers og litt hos mine foreldre. Hu hei som jeg gleder meg.
Altså, jeg (vi) er super takknemlige for at de tar imot oss en liten stund, men altså. Jeg tror ikke det er noen av oss som gleder oss noe videre. Men vi skal nok få det til å fungere.

Her hjemme ser det nå ut som ett regelrett lite helvete. Det står pappesker overalt, hybelkaninene sniker seg frem fra krokene og alt er ett eneste stort rot.Trøsten er at vi har ett funkende nytt hus å flytte inn i om ikke lenge. Da overlever vi dette en stund:

IMG_4012

Rot, rot, rot. Men belønningen er enorm 😉

6 thoughts on “To små uker igjen….

  1. Oj, oj, et par esker der ja… Kan tenke meg at det blir litt kjipt å bo hos foreldre, men det er jo en trøst at noe fint venter 🙂 Masse lykke til!

  2. Det blir nok ikke bare enkelt, men godt dere har familie på begge sider som hjelper til 🙂 Og før du vet ordet av det er dere i nytt hus, og en trippel flytteerfaring rikere 🙂

    • Vurderte sterkt å emigrere ut av landet en uke eller to, men det er greit at Thea får gå ferdig i barnehagen her før vi flytter.
      Men ja, det er godt begge familiene bor så nære at vi slipper å bry bare ene siden.

Legg igjen en kommentar

