Hvem sa jeg ikke kunne fisk?

Her forleden så skrev jeg ett innlegg om at jeg ikke kan fisk og dermed rydde til Findus sine ferdigretter.

Vel, det er altså ikke helt sant at jeg ikke kan fisk. Jeg kan delvis laks. Men så er det sånn at mannen ikke er så glad i fisk, mens Thea er veldig glad i det. Jeg er sånn midt på treet. Men når han da er borte så lager jeg fisk. Det er jo sunt tross alt.

Resultatet ble dette:

20131106-173925.jpg

    Foliebakt laks med fiskekrydder, sitron og rømme. Lagt oppå gulrøtter, poteter og purre i biter. En liten smørklatt på grønnsakene. Nommi-nommi-nom!!!

4 thoughts on “Hvem sa jeg ikke kunne fisk?

Legg igjen en kommentar

