Hektiske tider!

Det har vært litt hektisk i det siste, så blogging er vel ikke akkurat det jeg har hatt tid til.

For 1 1/2 uke siden gikk flyttelasset. En svææææær bil tok med seg alle tingene våre og vi flyttet det over på lager. Siden huset ikke er helt ferdig enda, flyttet vi inn hos svigers.
Forrige uke gikk med til utvasking og overlevering av kåken til ny eier.

Thea ble 2 år på mandag og det har selvfølgelig blitt feiret behørlig. Over tre dager faktisk. Og enda er vi ikke ferdig. Det blir mer feiring til helgen. Håper hun ikke tror dette blir standarden. Hehe….

IMG_4075

Ny baby i hus som skal ha mat 😉

IMG_4087

Duplotoget slo virkelig ann. Det er tut-tut fra morgen til kveld 🙂

Vi har også vært igjennom 2 årskontrollen på helsestasjonen. Det gikk som en lek. Ikke det at noen stryker, og for meg så det ut som vanlig lek mellom helsesøster og Thea, men jeg antar at det er ting de ser etter. Hun kledde av og på bamsen, gav ham mat og la ham tilbake i senga under teppet. Riktignok i en annen rekkefølge enn hva helsesøster ville, men det tyder jo bare på at hun har sin egen vilje.
Kunne derimot ikke la være å legge merke til en ting. Hun fikk ett pusslespill hvor hun skulle sette på plass brikkene. Store trebrikker med sånn «stang» på. Det var litt trøblete å få på plass disse brikkene på rett sted. Gi derimot jenta en iPad, så svisjer og svosjer hun delene på rett plass med en gang. Selv helt nye bilder. Jeg tror jenta må få et godt gammeldags pusslespill til jul.

I helgen flytter vi videre til mine foreldre. Ikke akkurat optimalt å bo hjemme, men det går for en kortere periode. Har da fungert fint hos svigers. Vi har fått dato for huset, så det er bare snakk om kort tid uansett. Thea begynner i ny barnehage på mandag allerede, jeg skal bruke tiden på å handle julegaver og gubben skal vel jobbe litt her og der.
Gleder meg vilt til vi kan sette nøkkelen i døra på nye huset og begynne innflyttingen. Ikke lenge igjen nå!!

Det var en liten oppdatering herifra. Nå er det straks henting i barnehage, men aller først skal jeg lese litt hos dere jeg pleier å kikke innom 😉

5 thoughts on “Hektiske tider!

  1. Godt å høre fra deg og at alt er som det skal 🙂
    Tror nok det kan være greit med gode gammeldagse trepuslespill innimellom ipad-puslingen ja 😉

Legg igjen en kommentar

