Mage eller ikke mage…..

Her jeg sitter og stapper i meg potetgull med dip, snop og cola tenker jeg at det er helt greit at Fotballfrue legger ut bilder av kroppen sin 4 dager etter fødselen. Hennes rett det. Forbilde for mange unge jenter? Ja. ett dårlig forbilde? Muligens. Jeg mener iallefall det til tider. Bør vi andre mødre bli grinete for at hun legger ut et snasent bilde av seg selv? Syns ikke det.
Jeg var forresten også stolt over kroppen min 2 uker etter første fødsel (igrunnen ganske stolt fortsatt).

Bilde

Dette er tatt noen uker etter at Thea ble født. Og siden jeg ikke trente hverken før eller under graviditeten, så må jeg si at dette er helt greit. Ingen forballfrue, men så har jeg da heller ikke prøvd.

Også blir jeg faktisk litt glad av å lese at hun, som alle oss andre, kjøper babyklær på H&M og Kappahl. Kanskje hun blir sponset, det vet ikke jeg, men hun blir iallefall asosiert med kjeden og midt oppe i denne «må-ha-det-dyreste-fordi-jeg-tror-det-er-det-eneste-som-betyr-noe/beste-som-er» hysteriet, så er det greit å vite for endel mennesker der ute at også de populære bruker billigmerkene.

Nå skulle man tro at jeg leser bloggen til denne fotballbruen, men det gjør jeg ikke. Derimot leser jeg aviser og overalt popper det opp mager og meninger om hennes mage. Så da tok jeg en kikk og oppdaget, som skrevet over, at også hun handler billigmerker. Der fikk hun en liten stjerne i min bok. Så det så 😉

2 thoughts on “Mage eller ikke mage…..

  1. Jeg synes hysteriet over dette bildet er helt grusomt, men tror at fotballfruen er et smart menneske som vet hva hun gjør! Vi er da alle vakr på hver vår måte 😀

Legg igjen en kommentar

