Siste dagen.

I dag har Thea hatt siste dagen i barnehagen sin. Som foreldre har vi vært utrolig fornøyd med absolutt alt. Kjempehyggelige ansatte, ikke minst er de dyktige, trivelige unger, fine lokaler osv. Ikke en eneste dag har vi følt oss usikkre på om Thea har blitt tatt godt vare på. Selv ikke de gangene hun har vært uheldig eller blitt påkjørt har vi følt at det er noe barnehagen kunne ha gjort fra eller til.
Hver eneste dag har hun blitt tatt imot med ett smil og sendt hjem med en klem. De har trøstet på kjipe dager og hoppet med henne i søledammer på fine dager.

Huff, kjenner at jeg har lyst til å ta til tårene her. Noe både jeg og tantene gjorde da vi både leverte og hentet henne i dag. Barnehagetantene tok til tårene så godt som alle sammen. De klemte og koste med Thea som de aldri har gjort før. Jeg er ganske sikker på at de oppriktig mente at det er trist at skulle slutte.
Med oss hjem fikk vi en bok de hadde laget med bilder fra tiden hennes der. Utrolig flott gave å få med seg. Den er jeg sikker på at hun kommer til å sette pris på når hun blir litt større.

IMG_4106 IMG_4110 IMG_4113 IMG_4114 IMG_4116Barnehagen er det eneste jeg virkelig kommer til å savne herfra. Og en nabo. Men jeg er sikker på at ny barnehage og nye naboer kommer til å bli like bra 🙂

2 thoughts on “Siste dagen.

Legg igjen en kommentar

