Ettårsfeiring og kakebaking.

Da har vi fått feiret ettåringen som seg hør og bør. Riktignok har hun ikke bursdag før på onsdag, men siden jeg reiser til Malmø den dagen og blir borte til søndag, så måtte vi feire i dag!

20140609-202839-73719225.jpg
Bursdagsbarnet avsluttet dagen med ett bad i «båten» på terassen sammen med storesøster. Godt fornøyd med både gaver, selskapet og solen.

Jeg hadde jo forøvrig ganske store kakeambisjoner denne gangen. Er jo ingen baker, men tenkte at jeg måtte prøve noe.
Dette var inspirasjonen:

20140609-203129-73889873.jpg
Her er resultatet:

20140609-203152-73912864.jpg
Ikke helt det samme, men ganske så fornøyd likevel. Jeg har bakt sukkerbrød, kjevlet marsipan, stukket ut perler og roser. Sa jeg at jeg var fornøyd? Hehe…

Bakte også en red velvet kake, men i mangel på rød fargepasta (trodde jeg hadde nok) ble det en purple velvet i stedet. Kaka smakte okkesom godt 😉

8 thoughts on “Ettårsfeiring og kakebaking.

  1. Så lenge kaka er god kan en ikke klage 😛 Den rosa der var kjempefin da!
    Bade i båt høres ut som en finfin slutt på dagen 🙂

Legg igjen en kommentar

