Om jeg vil bli testreiser for Star Tour?

Klart jeg vil.
Hvem vil vel ikke det 🙂

Jeg, som de aller fleste andre, er vel glad i ting som er gratis. Vareprøver osv er alltid fint å få. Ikke minst fordi man får testet ut noe før man betaler i dyre dommer for det. Så derfor hang jeg meg på likenshare konseptet. Her får man vareprøver og gir en tilbakemelding via blog, facebook, twitter osv.

Hadde ikke før meldt meg inn, så ramlet det en mail ned i inboxen min. «Vil du bli testreiser for Star Tour» stod det. Klart det, var min første tanke. Klikket på linken, så hva jeg skulle gjøre og tenkte som så at, jo det skal jeg da alltids fikse. Et blogginnlegg om hvorfor jeg vil velge ett av de fire mest populære Blue Village reisemålene er det som skal til for å være med i konkuransen.
Og så absolutt er det ett av de fire jeg kan tenke meg å reise til. Nemlig Atlantica Aegean på Rhodos.
Ser det ikke bra ut:

hotel-6902-23-0247534-1405220900

Vi har ikke akkurat overflod av penger, så det hadde jo vært fint å få spandert en tur med både reise og opphold.

Jeg har lenge hatt lyst til å besøke Rhodos. Har vært flere steder i Hellas, men aldri kommet meg dit. Øya er full av historie, og selv om man ikke lenger kan finne spor av kolossen (en av verdens syv underverker) så er det andre ting å se og oppleve der.
Hotellet som er nevnt over ser ut til å oppfylle alle småbarnsmødres krav. Barnebasseng, all inclusive, bamseklubb, wi-fi (for evt blogginnlegg) osv. Det ser også ut som om tidligere gjester har hatt det bra der.

Men så kom jeg på. Oss er det da ikke synd på. Vi skal da til «sydenland» senere i høst. Min kjære mor har bestemt seg for å ta med seg barn, svigerbarn og barnebarn en uke til Mallorca. Ja, og ektemann selvfølgelig 🙂
Det hadde uansett ikke vært synd på oss altså, sydenferie er ikke noe vi prioriterer akkurat nå.

Så da tenker jeg: når Star Tour først etterlyser testfamilier, så håper jeg de kan velge en av de familiene som det snakkes så mye om i media for tiden. De som ikke har råd til å ta med seg barna på ferie i utlandet. Ikke fordi det er ett must å reise utenlands, men når de nå først skal dele ut gratis reiser, så kunne de kanskje dele de ut til noen som ikke har råd til å betale en sånn reise selv. Er helt sikker på at de også kan levere ett reisebrev via nett for anledningen.

Tar Star Tour utfordringen?

3 thoughts on “Om jeg vil bli testreiser for Star Tour?

  1. Mormor sier:

    Kan jeg aldri tenke meg at de gjør. Dessverre.
    Det er neppe «de stille i landet» som får den sjansen.
    Klem 🙂

Legg igjen en kommentar

