Snøvær, sykt barn og innspurten.

Slenger rundt på sofaen i dag med en syk Kaja. Det er snørretid i barnehagen og det påvirker jo en liten kropp. Har nesten ikke sovet i natt fordi hun var så tett, så vi endte opp på sofaen til slutt. Så lenge hun kunne ligge oppå meg på rygg så var det greit i 30 min av gangen. Ikke mye søvn på noen av oss med andre ord. Sånn er det 😉

IMG_1267.JPGUte snør det digre kjærringer, men det legger seg ikke. Litt slaps på vegen osv, men ikke noe mer enn det. Gleder meg faktisk til snøen kommer for fullt. En ting er en tørr høst, men når regnet kommer kan det godt byttes ut med hvite filler for min del. Thea proklamerte så fint på vei til barnehagen i dag at hun skulle gå på ski, men vi får vel vente på føret tenker jeg.

Har forresten begynt på Skappelgenseren til Thea, så jeg kan kanskje benytte dagens stillesitting til å komme videre på den.

Ellers så er dette min nest siste uke på jobben. Ikke at jeg har vært der pga syke unger osv, men det er jo sånn det er på denne tiden. Tre dager på jobb neste uke, avslutningsfest på onsdag, og o dager fri før nye eventyr starter. Gleruder meg, som løveungen til Karsten sier 😉

 

5 thoughts on “Snøvær, sykt barn og innspurten.

Legg igjen en kommentar

